جلسه بزرگداشت هفته ازدواج
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، اول ذی الحجه مصادف با 10تیرماه سال 1401 همزمان با پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و آغاز هفته ازدواج با "شعار ازدواج آسان" نامگذاری شده است. به همین منظور جلسه ای در تاریخ 7 تیر ماه سال جاری با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان و جمعی از سازمان های مرتبط و مدیران واحدهای ستادی دانشگاه، به همت واحد سلامت جوانان معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار گردید. در این جلسه دکتر کسائیان ضمن خیر مقدم به بیان اهمیت ازدواج سالم و پایدار در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و نیل به اهداف جوانی جمعیت پرداخت.
در ادامه هر یک از حاضرین در جلسه، فعالیت های پیش بینی شده ی ادارات و سازمان های خود را اعلام کردند و در پایان هماهنگی های لازم به منظور بزرگداشت هرچه بهتر این هفته صورت گرفت.